Sedavé zamestnanie, málo alebo žiadna fyzická aktivita, nekvalitný spánok… bolestivý chrbát sužuje nejednu z nás, bez ohľadu na vek. Vyhnite sa chronickej bolesti včas a postarajte sa o svoj chrbátik, ktorý na sebe nesie celú ťarchu povinností i starostí…

JOGA

Súhra pohybu tela s dychom je esenciou jogy, ktorej pôvod siaha do Indie a znamená zjednotenie tela, mysle i ducha. Joga je jednou z pomerne častých fyzických, mentálnych a spirituálnych disciplín. Cvičiť jogu môžete v pohodlí domova ako aj na kurzoch s priateľkami pod dohľadom skúsenej cvičiteľky. Jogové cvičenia využívajú v rehabilitácii a tiež aj pri ochoreniach spôsobených nezdravým životným štýlom, zvýšeným stresom, negatívnym postojom k životu, alebo nesprávnou životosprávou.

Joga teda pomáha udržiavať nielen fyzickú, ale aj psychickú integritu. Rozvíja koncentráciu a pomáha získať sebadôveru a stratený pokoj.

PILATES

Pevná a štíhla postava môže byť aj realitou. Osviežte cvičenie a svoju cestu za vyformovaným telom či zvodnými krivkami cvikmi pilates. Vedeli ste, že pilates je inšpirovaný jógou? Ak vás trápia bolesti chrbta, práve pilates cvičenie pomáha predísť bolestiam, a navyše sa pri ňom chudne! Ak si myslíte, že pilates je nudné a nenáročné cvičenie pre ženy, ste na omyle!

Pilates kompenzuje sedavý životný štýl súčasnosti, napomáha k upokojeniu mysle, je efektívne a pokojne ho môžete kombinovať s ďalšími cvičeniami.

Strečing je pomerne často ignorovaný, no nemali by sme naň zabúdať. Ruku na srdce, ledva ste sa dokopali k cvičeniu a na strečing už nemáte chuť? Chyba! Je veru jednoduché robiť práve to, čo sa nám chce a čo máme radi. Ale čo strečing? Chce sa vám ho robiť pravidelne, a tak ako treba? Vďaka strečingu sa urýchľujú regeneračné pochody vo svaloch, zlepšuje sa pohyblivosť v jednotlivých kĺboch a upokojuje sa CNS a srdcovo-cievne systémy.