Joga ? Určite áno !

Pri sledovaní jogy si môžeme pomyslieť, že je veľmi jednoduchá, ale opak je pravdou. Keď sa do nej pustíte, zistíte, že toto cvičenie nie je práve jedno z najľahších. Určite sa však nedajte zastrašiť a skúste ju! Okrem krásnej postavy má výborné účinky aj na naše duševné zdravie a mnoho iného.

joga

Flexibilita

Možno si hovoríte, že ju máte, ale dokážete práve teraz v tomto momente urobiť mostík ? Prehnúť sa tak, že si dáte hlavu ku kolenám ? Ak nie, s týmto vám joga pomôže. Môžete zabudnúť na zranenia, chronické bolesti a seknutie v krížoch.

Posilnenie vrchnej časti tela

Ak vás neťahá chodiť do posilňovne dvíhať ťažké činky, ale chcete si vypracovať aspoň nejaké svaly na rukách, joga je správne riešenie. Cvičíte pri nej s vlastnou váhou a okrem rúk si posilníte aj brušné svaly a zlepšíte si držanie tela.

Dýchanie

Idete behať, ale už po pár metroch lapáte po dychu a neviete sa nadýchnuť ? Naučíte sa lepšiu techniku dýchania a roztiahnete si pomocou jogy pľúca.

Lepšie sústredenie

Vnútorný nepokoj spôsobuje okrem iných ťažkostí aj problémy so správnym sústredením. Joga nás učí upokojiť sa, vyčistiť myseľ od negatívnych myšlienok a lepšie sa koncentrovať.

joga 2

Zmiznú bolesti hlavy

Nemusíte hneď siahať po tabletkách, keď vás začne bolieť hlava. Migréna má korene aj v psychickom nepokoji a ako sme už spomínali, týmto cvičením sa naladíte na lepšiu náladu a veľmi ľahko sa uvoľníte.

Lepšia imunita

Podľa niekoľkých štúdií, ľudia, ktorí cvičia jogu sú menej chorí a majú pevnejšie zdravie. Tak sa dajte do toho a uvidíte výsledky !