Leto klope na dvere a s ním aj dovolenkové obdobie. Chystáte sa vycestovať do zahraničia a užívať si more? Doprajte si ho so všetkým, čo k nemu patrí!

 

Výživová hodnota rýb je známa už dlho. Ryby obsahujú množstvo dôležitých živín, vďaka čomu by sa mali stať súčasťou nášho jedálneho lístka. Napriek tomu však v súčasnosti jeme omnoho menej rýb, ako tomu bolo v minulosti.

Prípravky rybieho tuku, či už v kapsulách alebo tekuté, možno rozdeliť do dvoch kategórií:

  1. Tuk z rybej pečene (z tresiek, halibuta a žraloka)
  2. Tuk z rybieho mäsa (zo sardel, sardiniek)

Rybí tuk a jeho klady

  • Vynikajúci zdroj vitamínov A a D
  • Bohatý na omega-3 mastné kyseliny

Srdcové choroby a choroby krvného tlaku patria k dnes pomerne častým ochoreniam, pred ktorými nás môžu chrániť práve omega-3 mastné kyseliny obsiahnuté v rybom mäse.

Čerstvosť oceníte! Nielenže čerstvá ryba ulahodí vašim chuťovým pohárikom, vďaka bohatým zdrojom látok prospešných pre naše telo sa vám poďakuje i váš organizmus.