Prírodná lekáreň

Nemusíte chodiť po vitamínové doplnky do lekárne, siahnite po niečom zdravšom…

  • Zelený čaj pomáha so spaľovaním tukov.
  • Ananás obsahuje veľa vitamínov A, C, B1 a B2. Tiež vápnik, železo a fosfor.
  • Banánmi doplníte chýbajúci vitamín C, B a E tiež horčík, vápnik alebo draslík.

banany

  • Arašidy majú zase veľa vlákniny, vápnika a zinku. Obsahujú tiež vitamín A, B a E.
  • Bielkoviny nájdete vo veľkom množstve v strukovinách. Obsahujú tiež veľké množstvo vlákniny, esenciálnych mastných kyselín, vitamínov a minerálnych látok. Oplatí sa ich jesť najmä vtedy, ak sa stravujete bezmäsito.
  • Brokolica je bohatým zdrojom vitamínov A, C, E, K a tiež vlákniny, kyseliny listovej, draslíka, fosforu, horčíka, chrómu a podobne.
  • Oriešky vám pomôžu doplniť tuky, bielkoviny, horčík, meď, zinok, železo a vitamíny A alebo B.

orechy

  • Káva môže zvýšiť spaľovanie tukov až o 15%, pretože zrýchľuje metabolizmus. V tomto prípade sa však nesmie podávať so šľahačkou či likérom.