Vrátenie tovaru cez zásielkovňu v SR / ČR
Už viac nemusíte čakať v rade na pošte ak chcete niečo vymeniť, vrátiť prípadne reklamovať. Zásielku môžete odovzdať aj v ktorejkoľvek zásielkovni (po novom PACKETA), bez toho, aby ste čokoľvek vypisovali prípadne tlačili. Na pobočke zásielkovne nadiktujete špeciálny kód, ktorý Vám zašleme a tá balík označí štítkom a odošle na našu adresu. Jediné čo musíte urobiť je tovar zabaliť a vyplniť tento online reklamačný formulár a do zásielky
PRILOŽTE VAŠE MENO, PRIEZVISKO A VAŠE TEL. ČÍSLO, ALEBO ČISLO OBJEDNÁVKY PRE JEJ IDENTIFIKÁCIU.
Zoznam pobočiek : PACKETA - pobočky
Správne zabalenie : Ako správne zabalit zásielku
Mobilná aplikácia : K stiahnutiu tu
Po objednaní a úspešnom zaplatení tejto služby Vám do 10 minút príde SMS s kódom, ktorý treba nadiktovať pri odovzdaní tovaru. Ak Vám kód po zaplatení služby nepríde ani SMS ani emailom, kontaktujte náš zákaznícky servis prostredníctvom nášho online chatu
Upozornenie : Túto službu si prosím objednávajte v samostatnej objednávke. Služba musí byť zaplatená online, cez platobnú bránu GOPAY kde máte možnosť platby prostredníctvom internetbankingu, kreditnou kartou a mnohými ďalšími metódami.